Dvě trestné rány za ztrátu caddyho

Ztratit míč v roughu je snadné, ale ztratit tam caddyho i s holemi? To se jen tak nepovede. Přesto se to stalo - na letošním Senior Open ve skotském Turnberry Pete Oakley, jeden z minulých vítězů tohoto turnaje, ztratil caddyho a stálo ho to dvě trestné rány za pomalou hru.

Importováno: 14. září 2012 (22:43), Golfovezpravy.cz - Zprávy z golfu

Trvalý odkaz: http://www.golfovezpravy.cz/o_golfu/pravidla/ztraceny-caddy.html#utm_source=gz&utm_medium=rss&utm_campaign=rss-articles