Základní informace o zdroji

Podtitulek: Praha sportovní je značka, která zastřešuje aktivity v oblasti tělovýchovy a sportu s podporou magistrátu hl. m. Prahy, vycházející z programového prohlášení RHMP. Hlavním cílem je podpora sportovních aktivit a zdravého životního stylu obyvatel Prahy a př
Domovská stránka: http://www.praha-sportovni.cz/

Systémové informace o zdroji

ID: 220
Jmenné ID: wwwpraha-sportovnicz
Články ručně přidává správce systému: ANO

ABYSS - lanový park Hostivař

K jezeru, Praha 10 - Hostivař www.ilana.cz Nový lanový park v atraktivní lokalitě Hostivařského lesoparku. 17 vysokých lanových překážek v korunách stromů ve výšce 5?12 metrů nad zemí. Dráha je 160 metrů dlouhá, středně obtížná. Pro zkušené lezce možnost nočního lezení.

favicon 220Praha sportovní | 24. října 2010 00:24 |

Plavecké bazény v Praze - Bazén Sokol Praha Královské Vinohrady

Polská 1, Praha 2 - Vinohrady www.sokolvinohrady.cz/bazen Součástí areálu je krytý bazén 25 x 10,5 m s hloubkou 1,2 - 2,5m, 5 plaveckých drah, brouzdaliště, sauna.

favicon 220Praha sportovní | 26. června 2010 20:04 |

Plavecké bazény v Praze - Aquapark a koupaliště Aquadream Barrandov

AQUAPARK A KOUPALIŠTĚ AQUADREAM BARRANDOV K Barandovu 8, Praha 5 - Hlubočepy www.aquadream.cz Součástí areálu je dětské brouzdaliště, mini skluzavka, minichrliče, 115 m dlouhý tobogán, 62 m dlouhý tobogán, whirlpool, perličková a vodní masáž, masážní trysky, chrliče, masážní rošt, lůžko s masážním vzduchem, divoká řeka s umělým protiproudem, 25 m dlouhý plavecký bazén, sauna, parní komora, opalovací louka, venkovní bazén, dětské brouzdaliště, minihřiště, beach volleyball, kuželky, petangue, relaxační pyramida, masáže, relaxační centrum, občerstvení a restaurace.

favicon 220Praha sportovní | 20. června 2010 20:34 |

Vodní sporty v Praze - Český veslařský klub Praha

ČESKÝ VESLAŘSKÝ KLUB PRAHA Veslařský ostrov 59, Praha 4 - Podolí www.cvkpraha.cz

favicon 220Praha sportovní | 20. června 2010 20:31 |

Vodní sporty v Praze - Bohemians Praha

Bohemians Praha Modřanská 51, Praha 4 - Podolí www.bohemianstj.cz

favicon 220Praha sportovní | 14. června 2010 11:16 |

Plavecké bazény v Praze - Aquapark Letňany Lagoon

Tupolevova 665, Praha 9 - Letňany www.letnanylagoon.cz Součástí areálu je 25 m dlouhý bazén, zábavné a masážní bazény, brouzdaliště, 86 m dlouhý tobogán, trampolína, relaxační cetrum, fitness centrum, spinning, aerobic, aquaaerobic, finská sauna, pára, whirpool se slanou vodou, ochlazovací bazének, solárium, občerstvení, aquazorbing, vacu-studio, kryptoterapie, pilates-studio.

favicon 220Praha sportovní | 14. června 2010 11:13 |

Koupaliště v Praze - Žluté Lázně

Ppodolské nábřeží 5, Praha 4 - Podolí www.zlutelazne.cz Areál tvoří koupaliště na břehu Vltavy; dětský koutek s bazénem, brouzdalištěm, mělkou lagunou se šlapadly a dalšími dětskými atrakcemi; fotbalová klec na písčitém povrchu; osm hřišť na pétanque; beach volleyball; stolní tenis; streetball; exteriérové šachy; nohejbal; půjčovna šlapadel a loděk; půjčovna dračích lodí; restaurace; občerstvení; půjčovna in-line bruslí; půjčovna motorových lodí; WiFi připojení zdarma; bohatá nabídka kulturních akcí, koncertů, party apod.

favicon 220Praha sportovní | 14. června 2010 11:04 |

Běžecké trasy v Praze - Stromovka

... od startu na křížení asfaltek vybíháme po cestě (můžeme si vybrat mezi asfaltem a měkkým povrchem) podél plotu Výstaviště, po zhruba 600 m odbočíme doprava na menší asfaltku, po které podbíháme železniční trať a ihned za ní zatáčíme vlevo a běžíme podél trati. Vpravo míjíme slepé rameno Vltavy a po necelém kilometru zahýbáme vlevo a opět podbíháme železniční trať. Kousek za mostem seběhneme z asfaltové cesty a dáme se vlevo po pěšině, vedoucí po kraji louky. Po této cestě podél potoka běžíme až k oplocení stavby tunelu Blanka ...

favicon 220Praha sportovní | 11. června 2010 21:13 |

Koupaliště v Praze - Přírodní koupaliště Motol

Zahradníčkova, Praha 5 - Motol www.koupalistemotol.atlasweb.cz Areál tvoří rybník s písčitým dnem, travnatá pláž, nudistická pláž, občerstvení, stolní tenis, volejbal, sociální zařízení, sprchy s pitnou vodou, převlékací kabiny.

favicon 220Praha sportovní | 11. června 2010 21:11 |

Turistiké trasy v Praze - Kolem tajemné Pacoldovy vápenky

Výlet zahájíme ve Slivenci, kam nás doveze např. autobus 248 ze Smíchovského nádraží. Vystupujeme na zastávce Slivenec naproti kostelu Všech Svatých, jehož nejstarší část pochází ze 13 století. V roce 1693 pak byla přistavěna předsíň a v roce 1889 byly provedeny úpravy podle návrhu ...

favicon 220Praha sportovní | 11. června 2010 21:09 |

Turistiké trasy v Praze - Drahaň-Troja ? zelený ostrov uprostřed velkoměsta

Výlet nás provede přírodním parkem Drahaň-Troja, který se nachází na území Prahy 7 a 8, zahrnuje oblast Trojské kotliny podél Vltavy, a to především na jejím východním břehu. Celý přírodní park má rozlohu 626 hektarů a kromě hojně navštěvované botanické a zoologické zahrady sem patří přes dvanáct zvláště chráněných území, tedy přírodních památek a rezervací ...

favicon 220Praha sportovní | 6. června 2010 20:04 |

Koupaliště v Praze - Koupaliště Petynka

Otevřená 4, Praha 6 - Střešovice www.koupalistepetynka.cz Součástí areálu je bazén 50 m dlouhý, soc. zařízení, šatny, odpočinkové prostory, hřiště na beach volejbal, nohejbal a stoly na stolní tenis, občerstvení, 100metrový tobogán, brouzdaliště, dětské hřiště, altánek, WiFi připojení, bezbariérový přístup.

favicon 220Praha sportovní | 6. června 2010 20:03 |

Běžecké trasy v Praze - Prokopské údolí

... po pěšině vbíháme do lesa a klesáme okolo skupiny domů až na údolní silničku, na které se dáme vlevo a běžíme proti proudu Dalejského potoka, po 900 m míjíme odbočku do Klukovic a pokračujeme podél potoka až k domku se studánkou, kde máme v nohách již skoro dva kilometry. U studánky se otáčíme a vracíme se k odbočce do Klukovic, kde odbočujeme vpravo a po 400 m vbíháme do Klukovic. Na návsi se dáme doleva a po malé silnici stoupáme mezi lesíky až na kraj sídliště, kde je cíl ...

favicon 220Praha sportovní | 6. června 2010 20:01 |

Koupaliště v Praze - Koupaliště Lhotka

Nad Koupadly, Praha 4 - Lhotka www.hygpraha.cz Areál tvoří rybník napouštěný pitnou vodou, oddělená část vodní plochy s malou hloubkou pro děti a neplavce, šatny nejsou k dispozici, pouze oddělené převlékárny, travnaté plochy na opalování, WC s možností mytí rukou oddělené podle pohlaví, venkovní sprcha, dětské hřiště, pískoviště, stolní tenis, restaurace s celoročním provozem.

favicon 220Praha sportovní | 2. června 2010 20:22 |

Cyklistické trasy v Praze - Stromovka

... Za podjezdem zatočíme vpravo na cyklotrasu A1 a kličkou vystoupáme na mostek přes zrušenou vlečku, vlevo mineme bývalý Císařský mlýn napájený zaniklým Mlýnským ramenem z Vltavy. Zatočíme vpravo a podjezdem pod tratí se dostaneme do areálu přírodní památky Královská obora, zvané Stromovka ...

favicon 220Praha sportovní | 2. června 2010 20:18 |

Běžecké trasy v Praze - Petřín

... MODRÁ TRASA: Vybíháme asfaltkou po můstku přes lanovou dráhu, kolem dětského hřiště. Po rovinatém úvodu zatáčí cesta vlevo a následujících 450 m nás čeká náročné stoupání. Vyběhneme až pod Nebozízek, kde zatáčíme vpravo na asfaltku. Po chvíli míjíme vpravo pod sebou restauraci Petřínské terasy a po dalších 200 m i pomník J. Vrchlického. Od pomníku běžíme ještě 200 m až na malou loučku, kde opustíme asfaltku a dáme se doleva na malou pěšinu, kterou prudkým stoupáním vybíháme až na asfaltovu cestu ...

favicon 220Praha sportovní | 2. června 2010 20:17 |

Koupaliště v Praze - Koupaliště Kobylisy

Pod statky 14, Praha 8 - Kobylisy www.koupaliste-stirka.cz Součástí areálu je bazén 42,5 x 16,5 m, hloubka 2,3 m, kulatý bazén pro děti, průměr 16,5 m, hloubka 0,8 m s vodním hřibem a skluzavkou, šatna, sociální zázemí, tělocvična, sauna, restaurace, masáže, zapůjčení lehátek a slunečníků, občerstvení, stolní hry a zábava pro děti.

favicon 220Praha sportovní | 1. června 2010 22:50 |

Cyklistické trasy v Praze - Prokopské a Dalejské údolí

Výlet nás zavede na místa, která, přestože spolu vzájemně sousedí, jsou naprosto odlišná. Všechny však tvoří neodmyslitelnou součást hlavního města. Putování zahájíme u stanice metra Stodůlky, kde se na Šostakovičově náměstí napojíme na cyklotrasu ŘE-HL směřující vpravo do zajímavého systému obytných rondelů sídliště Lužiny, jejichž vnitřní prostranství s parkovou úpravou a mnoha dětskými hřišti projedeme po pohodlné cyklostezce. Na několika místech zkřížíme vedlejší ulice s minimálním provozem. Hlavní ulice zdoláváme po lávkach pro pěší a cyklisty ...

favicon 220Praha sportovní | 1. června 2010 22:47 |

Běžecké trasy v Praze - Park Cibulka

Park i zahrady (20 ha) se nachází na území Prahy 5 v Košířích, jsou součástí bývalé usedlosti čp. 114. Původně zde byl hospodářský dvůrv majetku Náze, písaře Karla IV. Od té doby se vystřídala řada majitelů. Jedním z nich byl staroměstský měšťan Blažej Cibulka z Veleslavína, jehož příjmení dodnes označuje celou tuto oblast Košíř. Roku 1815 zakoupil Cibulku pasovský biskup Leopold Linhart Thun a nechal celý komplex radikálně přestavět ...

favicon 220Praha sportovní | 1. června 2010 22:44 |

Koupaliště v Praze - Koupaliště Klánovice

V Jehličině 391, Praha 9 - Klánovice www.koupalisteklanovice.cz Součástí areálu jsou dva bazény, občerstvení, sociální zařízení, převlékárny, dvě zahrádky, lehátka, travnatá pláž, trampolíny a tři stoly na stolní tenis.

favicon 220Praha sportovní | 31. května 2010 23:47 |

Cyklistické trasy v Praze - Podél Vltavy a Drahanského potoka

Během výletu využijeme dvou romantických vltavských přívozů na severním okraji Prahy, které nám umožní navštívit oba vltavské břehy a vytvoří tak z našeho putování nezapomenutelný zážitek. Výlet zahájíme na parkovišti u zoologické zahrady. Ta byla založena v roce 1931, dnes patří k nejnavštěvovanějším atrakcím v ČR a je řazena mezi 10 nejlepších ZOO na světě. Na jejím místě byla původně obora patřící k sousednímu Trojskému zámku ...

favicon 220Praha sportovní | 31. května 2010 23:46 |

Běžecké trasy v Praze - Obora Hvězda

Modrá trasa: Startujeme u Břevnovské brány a po pěšině, která zhruba sleduje zeď obory, se dostáváme po 500 m k Libocké bráně. Dalších asi 100 m pokračujeme alejí aodbočujeme na první pěšinu doprava, stále máme na dohled zeď obory. Po kilometru běhu přichází prudké klesání, které opatrně seběhneme (vpravo se pod námi objeví malý rybník) a pokračujeme až k první větší křižovatce. Zde zahneme doprava a přes potok pokračujeme až na křižovatku pěšin na dohled od vilové zástavby, kde zatáčíme doleva a táhlým stoupáním se dostáváme na pěšinu podél zdi po které budeme pokračovat až do cíle ...

favicon 220Praha sportovní | 31. května 2010 23:44 |

Běžecké trasy v Praze - Modřanská rokle

MODRÁ TRASA: Z hráze sbíháme po asfaltové cestě nejprve prudkým, později mírnějším klesáním podél Libušského potoka. Po dvou kilometrech přibíháme k fotbalovému hřišti, kde se otočíme a vracíme se zpět stejnou cestou. ČERVENÁ TRASA: Z hráze vyběhneme po polní cestě (ve směru cykloznačky na Cholupice). Po cestě stoupáme až pod dráty el. vedení, kde odbočíme vpravo a pokračujeme po menší cestě pod dráty. Po 300 m zatáčíme spolu s cestou vlevo a běžíme podél údolí až k cestě vedoucí ...

favicon 220Praha sportovní | 30. května 2010 10:10 |

Cyklistické trasy v Praze - Podél Rokytky

Cyklistické putování podél Rokytky přináší pestrou směsici různých prostředí a zajímavých míst. Díky tomu je cesta nečekaně různorodá a tím i zábavná. V dolní části se pohybujeme prostředím vyloženě městským, v horní části nás čeká zase naopak prostředí spíše venkovské. Na mnoha místech došlo k výstavbě nových úseků cyklostezek, čímž se stala cesta podél Rokytky ještě příjemnější.

favicon 220Praha sportovní | 30. května 2010 10:05 |

Koupaliště v Praze - Džbán

Koupaliště Džbán Praha 6 - Vokovice Areál tvoří vodní nádrž sloužící k rekreačním účelům, běžná a nudistická travnatá pláž, štěrkové dno, volejbalové hřiště, dětský koutek, sociální zařízení, občerstvení, půjčovna loděk.

favicon 220Praha sportovní | 30. května 2010 10:03 |

Běžecké trasy v Praze - Milíčovský les

Milíčovský les najdeme na jihovýchodním okraji Jižního Města, kde spolu s přilehlými rybníky tvoří významnou rekreační lokalitu. V minulosti zde bývala obora a bažantnice, které patřily k Milíčovskému dvoru a z této doby také pochází soustava čtyř rybníků v severovýchodní části území: Nový (někdy také Milíčovský), Kančík, Homolka a Vrah. Na severním okraji lesa vznikly při budování Jižního Města tři umělé kopce, které jsou dnes již porostlé vzrostlými stromy a plynule navazují na porost Milíčovského lesa ...

favicon 220Praha sportovní | 24. května 2010 23:41 |

Cyklistické trasy v Praze - Podél Botiče

Výlet nás provede velice různorodým prostředím. Sídliště a vilové čtvrti vystřídá stará venkovská zástavba a příroda okolí říčky Botič. Putování zahajujeme u koupaliště na březích Vodní nádrže Hostivař, která, společně s přilehlým lesoparkem, tvoří významnou rekreační oblast hlavního města. Přehrada byla dokončena v roce 1962, aby zadržela vody říčky Botiče. Vzniklé jezero má rozlohu 44 ha a navazující lesopark láká k procházkám po husté síti cest či k odpočinku na mnoha rekreačních loukách ...

favicon 220Praha sportovní | 24. května 2010 23:39 |

Koupaliště v Praze - Koupaliště Divoká Šárka

Divoká Šárka 41, Praha 6 - Liboc www.koupaliste-sarka.webnode.cz Součástí areálu jsou dva bazény pro plavce, dětské brouzdaliště, menší tobogán, houpačky, skluzavky, trampolína, stolní tenis, nohejbal, volejbal, občerstvení.

favicon 220Praha sportovní | 24. května 2010 23:38 |

Koupaliště v Praze - Koupaliště Čakovice

Ke stadionu 837, Praha 9 - Čakovice www.cakosport.info Součástí areálu jsou dva 50metrové bazény (jeden mělký pro neplavce, druhý s max. hloubkou 2,5 m), 46 m dlouhý tobogán, travnatá pláž, lavičky, dětské brouzdaliště, občerstvení.

favicon 220Praha sportovní | 20. května 2010 10:42 |

Cyklistické trasy v Praze - Modřanská rokle

Projížďka Modřanskou roklí nám ukáže, jak člověk mění tvář krajiny, jak na první pohled přírodně zachovalá oblast může být vlastně výsledkem lidské činnosti. Výlet zahájíme na železniční zastávce Praha-Modřany. U trati se dostaneme hned na cyklostezku, kterou podjedeme rušnou třídu Generála Šišky do ulice U Kina, zahneme vpravo do ulice K Dolům. Po 150 m zatočíme vlevo do těsné blízkosti třídy Generála Šišky. Vlevo podél této třídy vede pohodlná cyklostezka až k podjezdu pod ulicí Československého exilu a hned poté k podjezdu, opět pod třídou Generála Šišky ...